21.4.2014

HAPPY♥EASTER

 
~h e l l u r e i~ !

Mites teillä on mennyt? Onko tullut ikävä? En ole oikein jaksanut postailla tai edes kuvata nukkeja, sillä innostus on aika maassa. Olen harkinnut Winnien myymistä :/ Mutta en ole vielä oikein varma asiasita. Nukke lähtis aika halvalla .... Ilmotan sitte jos oon sitä myymässä (jos siis Mirka ei haluu sitä :D )
Mitäs teitte pääsiäisenä? Minä olen käynyt kuvailemassa. Laitoin muutamann asukuvan LookBookkiin < Klik. Menkääpäs sinne hypettämään kuviani ;) Kävin myös jollain ihme järvellä, jonka vierestä kävelin kallioita pitkin. Oli aika raskasta, vaikka järvi olikin vain muutaman kilsan pituinen. Olen ollut Juulialla yötä ja muutenkin paljon lomalla hänen kanssaan. Pääsiäinen meni liiiian nopeasti :c olisi loma saanut kestää ainakin viikon pidempää. Juulia oetti minua soittamaan pianoa, vaikka olen siinä amatööri silti se on kivaa. Kiitos Juulia ♥ 
Mitä ootte ajatellu tehdä kesälomalla? Eilen nappasin itselleni Desuconin lipun, jonne kesäkuussa on pakko mennä. Here I come Desucon >< ! Onko joku teistä tulossa sinne :) ? Olisi pitänyt mennä jo viimevuonna, mutta liput loppuivat kesken ... Onneksi nyt ei käynyt niin. (roosa tuutko Desuconiin o u o ?) Aion myös kesälomalla kuvailla paljon ja viettää aikaa kavereideni kanssa. En malta odottaa kesää! Kaikki parhaan kuvaukset ovat suunniteltu kesälle. Jospa kesä tulisi nopeammin. Käyn varmaankin myös Linnanmäellä, mummolassa, mökillä, kaverini mökillä ja paljon uimassa. Toivon että pääsisimme tänä vuonna käymään jossain eri massa. Edes ruotsissa. Viime vuonna kävin Virossa ja Lontoossa. Ikävöin Lontoota ja Potter studiota, joka oli ihan mahtava. Suosittelen, jos joku on menossa Lontooseen. Sain siellä myös maistaa kermakaljaa, joka sitten päätyi sikolleni :D Oikein hyvää kevättä ja maltillista kesän odotusta kaikille!

UntitledUntitledEaster

9 kommenttia:

  1. Minustakin loma meni ihan liian nopeasti, kesälomalla teen liikaa asioita joten en aloita edes luettelemista. Ihania kuvia niissä näkyi tosi kivasti pääsiäinen :-3

    VastaaPoista
  2. Oookei, meen poistaa kaikki mun pääsiäis kuvat tuolta koneelta x - x
    Toi eka gif on tosi kiva ja siinä on hauska idea c: En pääse sinne desuconiin koska ne liput on loppuunmyyty enkä voinu tilata niitä siellä Japanissa :C Nyyh...
    Mutta noi kuvat on ihan sika hienoja ja Gi (?) on tosi söpö :3 Myös tuo kuvien värimaailma on tosi sulosta , w ,

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi. Minusta niitä peruutuslippuja on vielä :/

      Poista
  3. Suloisia kuvia!
    Oon tulossa Desuconiin ^^

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia >u< Desuun ollaan tulossa ~
    Toivottavasti innostus nousee >:o

    VastaaPoista
  5. Oh my gash ihana neitonen tämä, meinas kuolaa valuu äske (okeijoomitä) ; ________ ; <33

    VastaaPoista
  6. oih, tää "uus Emily" on niin perfect ;_; ♥

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja sun uus Emilysi on niin ihuna oioi ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista