22.6.2016

row, row, row your Boat


~ Heipä hei ~

Mites teillä on kesäloma pyörähtänyt käyntiin? Mulla aika rauhallisesti, vähän liiankin. En ole oikein tehnyt mitään vielä ja pian on jo heinäkuu! Aika vaan juoksee.

Tässä menneen kesäloman alun aikana olen käynyt muutamassa riparitapaamisessa ja maanantaina pääsin viikon rippileiriltä kotiin - mahtava kokemus! Leiriviikon sää ei ollut ihan paras mahdollinen - sadetta ja silleen -, mutta seura oli ☺ Onko kellään teistä edessä rippileiriä?
Eilen pääsin pitkän pitkän odotuksen jälkeen käymään Espoossa kampaajallani. Siellä istuin kaksi tuntia kattelemassa miten hiukseni muuttuvat. Varmaan pisin aika mitä olen kampaamossa istunut. Värjäsin ja leikkautin hiukseni konfirmaatiota varten. Oli aluksi tarkoitus leikata ihan lyhyet hiukset, mutta se taitaa jäädä ensi kertaan. 

Juhannus on pian ja olen taas menossa Siuntioon. Onko teillä jotain toiveita nukesta, jonka ottaisin mukaan? Viettäkää kiva kesäloma! Toivottavasti saan pian käsikirjoitetuksi ja kuvatuksi kuvatarinaa. Tästä painamalla voit lukea ekat osat.





3 kommenttia:

  1. Kauniita kesäkuvia! Olen niin ihastunut Kimiin, että toivoisin häntä mukaan Siuntioon ^^ (Ite värjäsin kanssa just hiukset, itse asiassa astetta tummemmiksi mitä Kimillä :D ).

    VastaaPoista
  2. Sun dalit on niin kauniita, että ottaisin varmaan jommankumman niistä :D Kimin myös, koska hän on niin ainutlaatuinen ja suloinen :3
    pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kimistä, Lyricasta ja Deanista ois ihanaa nähä lisää kuvia ^-^ *jumaloi Lyrican peruukkia*

    VastaaPoista