20.6.2015

JUHANNUS


H E I 
Hei ja hyvää Juhannusta kaikille! Miten teillä on juhannus mennyt? Minulla meni ihan hyvin juhannus Siuntiossa :) En tehnyt mitään erikoista. Lepäilin, vähän kuvailin ja söin paljon. Entä te? 
Olen ollut kauhean huono bloggaaja tässä lähikuukausina ja olen siitä oikeasti pahoillani ( ´^`' ) Mutta sopiiko, että korvaan sen pienellä yllätys kilpailulla? Ei, en nyt tarkoita mitään tylsää kuvakilpailua, josta voittaja voittaa jonkun tylsän barbien- kengän. Vaan vähän spesiaalimpaa kilpailua. Miltäs kuulostaisi? Antakaa minun tietää mielipiteenne jättämällä kommentin kommenttiboksiin. Olen myös ajatellut tässä loman aikana kuvailla vähän tarinaani jatkoa. Ensimmäinen osa löytyy kirjasto ylälinkistä.

psst. Olisiko kellään tietoa miten saisin Kimin pään pysymään obitsussa. Se tahtoo aina lähteä paikoiltaa :(

1 kommentti:

  1. Oi, ihania kuvia ja Kim on tosi söpö n w n
    Spesiaalimpi kuvakilpailu kuulostaa hyvältä, ja tarinaan ollaankin ootettu jo kauan jatkoa ö w ö
    Ihana postaus siis jälleen kerran ♥

    dreams-come-true-pullip.blogspot.fi

    VastaaPoista