1.5.2015

blue


☺ ☺ ☺
H E L L U R E I 
☺ ☺ ☺
Mites teidän vappu on mennyt? Minulla on tämä paivä mennyt nukkuessa, syödessä, kuvatessa ja nukkehyllyn kaappiin siirtämisessä. Nuket on siis vihdoin saanut oman hyllyn kaapista. Ennen ne istuivat pienellä kirjahyllyllä lautapelien vieressä. Hyllly tarvitsee vielä pientä tapetoimista ja miettimistä, muuten kaikki on jo valmista :) 
Jouluna 2014 tapahtui pieni negatiivinen yllätys nukkejen suhteen. Sillä Deanille tilaamamme 23cm obitsu olikin 21cm, joka oli paketoitu 23cm obitsun kääreisiin. Eli Dean on joutunut vieläkin kestämään nitisevää narina kehoaan. Olen tässä vähän siskoni kanssa pähkäillyt obitsun myymistä ja päätimme, että se on parasta antaa jollekkin, joka sitä voisi tarvita. Eli myynnissä on kerran käytetty (näissä kuvissa) vaalea poika obitsu. Tästä klikkaamalla näet kuvan. Obitsun kaikki osat ovat tallella (väihtokädet, kaulatapit, ruuvit), eikä siinä ole värjäytymiä. Nuken obitsusta pyytäisin saman hinnan kuin uutena suoraan kaupasta, eli 21€ Minusta obitsu menee hyvin myös dalille. Siinä ei ole oikein mitään eroja, rintapalaa lukuunottamatta. Tusikn kukaan kuvaa nukkeaan alasti ^^ Mahdolliset ostajat laittakaa minulle viestiä s-postiini: muovirakkaus@hotmail.fi
Mukavaa vappua!

anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet! ^^

4 kommenttia:

  1. aaa en vaan ymmärrä sitä että miten oot saanut sun nukeistasi noin upeita <3 rakastan pikku Miemaa ja tän kustomeja, noiden kuvien värimaailma oli myös jotain palvottavan kaunista, sun kuvien laatu on kyllä jotain henkeäsalpaavaa, oikeasti. Lempparikseni noista kuvista valikoitui viimeinen kuva :-)

    Mun nuket on aina istuneet joko mun hyllyllä tai sitten vaatekaapissa, sitten kun muutan omaan kotiin niin ajattelin hommata niille sellasen vitriinin, koska arvokkaitahan noi kullanmurut on mulle hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos c: Olen meinannut hankkia seinään kiinnitettävää vitriinihyllyä, mutta se on sitten jäänyt samoin kuin bjd hankintani.

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia!♥3♥ Liian keväistä, ja toi sininen teema on jotakin niin muhun tepsivää että taputukset ansaitset! *Taputtaa innoissaan* Kuvat olivat taiteellisia, (mitä mä nyt edes vähän ymmärrän taiteesta..) Ja nuo siniset kukat taustalla ja tuo villapaita oli aivan ihana!<3 Ja vielä kun sininen on mulle tosi tärkee väri:3 Dalisikin on niin super suloinen<3 Harmi että oli väärän kokoinen obitsu): Itselläni meni vappu ihan hyvin, kaverilla olessa:3 T: Hobitti<3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia!♥ Noi siniset kukat ja tuo villapaita sopii tosi kivasti yhteen. Kaikki kuvat oli ihanan kesäisiä!
    Suosikkini noista kuvista on tuo viimeinen kuva c:

    VastaaPoista