7.5.2014

!!For SALE!!


Winnie for SALE 

Nyt on Winnien aika lähteä täältä kohti uutta kotia!
 ---

Winnie on hyväkuntoinen nonin vuosi sitten saamani 'kopio' pullip. Olen kohdellut sitä hyvin ja siksi se on aikalailla uuden veroinen. Olen lisännyt hieman persikan väristä poskipunaa sekä tummentanut kulmakarvoja ja mattalakannut nuken kasvot kerran. Winnien naamassa ei ole kolhuja tsm. lukuunottamatta teipistä tullutta tahraa otsassa, jonka otsatukatonkin peruukki peittää.
Nuken silmät ovat kiinnitetty teipillä, joten niiden irrottamiseen tai vaihtamiseen ei tarvitse ruuvimeisseliä. Niitä voi liikutella (ylös, alas, sivuille) siirtämällä teipattuja silmiä. Nuken ihonväri on hieman keltaisempi, kun Pullipilla
Nukke on ollut minulle tärkeä, mutta enään se ei minua paljoa inspiroi :/ Toivon, että Winnie saa uuden paremman kodin ahdollisimman pian ♥

Winnien mukana tulee;
- Musta angel gate laatikko
- Nuken pää 
- Vihreät lasisilmät
-  Luomet (ripset + 6€)
- 2 mekkoa

Hinta: 35€ (+ postikulut)

Huom! Nukke on AngelGate

Jos olet kiinnostunut, otathan minuun yhteyttä s-postilla, kiitos!
muovirakkaus@hotmail.fi

6 kommenttia:

  1. :( ei näin et sä saa myydä kaikkia sun nukkeja!

    VastaaPoista
  2. Haluu! Kysyn isiltä voinko ostaa... >:D

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Harmi että myyt söppänän neitisi ;-; Mua harmittaa kyllä yksi asia: Angelgate on oma nukkevalmistajansa, joka nimenomaan EI väitä nukkejaan Pullipeiksi tai Taeyangeiksi. Valitettavan usein ne mielletään ns. "feikki-pullipeiksi", vaikka ne ovat oma, upea nukkesarjansa. Monellako stock-kuntoisella Pullipilla on Angelgaten tavoin lasisilmät? Monellako Pullipilla on AG:n tavoin valmiina obitsu? Ei yhdelläkään. Tämän pitäisi muistuttaa siitä, ettei Angelgate yritä kopioida Pullipeja vaan luoda omia nukkejansa. Toivon ettei tämä jatkuva feikiksi haukkuminen jatkuisi murmur èwé Minusta AG:t ovat oma, joskin hiukan Pullipin kaltainen, upea nukkesarja. Toivottavasti Winnie saa hyvän kodin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. +++ olin tuossa 3.5 miitissä, tuo korttia 'pelaava' nukke on mun :D Kivaa oli ;3

      Poista